
El dia 8 de juny es va celebrar la sessió de clausura de la segona edició de “Growing Together”, el programa de mentoria professional impulsada pel Servei de Carreres Professionals d'Alumni UIC Barcelona.
Durant quatre mesos, 15 parelles de mentors i mentorats han participat en un procés d’acompanyament orientat al desenvolupament professional, l’intercanvi d’experiències i la creació de vincles entre antics alumnes de diferents generacions.
En la sessió final, els participants van compartir els principals aprenentatges extrets d'aquesta experiència. Entre ells van destacar la importància d’ajudar els altres des de plantejaments positius i constructius, el valor de les relacions de mentoria i la necessitat de mantenir una actitud oberta i curiosa davant els reptes professionals. També es va posar en relleu la importància d’equilibrar l'ambició professional amb el benestar personal.
Al llarg del programa, alumni amb experiència professional han acompanyat a perfils júnior, acabats de graduar i estudiants de màster, oferint-los orientació i una visió pràctica per a afrontar els primers passos de la seva trajectòria professional.
A més, mentors i mentorats han participat en sessions formatives específiques adaptades a cada rol, impartides per César Fernández, coach executiu i expert en talent directiu.
“Growing Together” és una iniciativa d’Alumni UIC Barcelona que fomenta l’intercanvi de coneixement i el creixement mutu entre els membres de la seva comunitat.
Vols participar en la pròxima edició com a mentor/a o mentorat/da? Escriu-nos a careercenter@uic.es.
Consulta la galeria de fotos de la sessió final
© 2026 Universitat Internacional de Catalunya